Kilka tygodni temu wystartowałem ze swoją własną firmą. I nawet nie chodzi o to, że założyłem własną działalność. Największym sukcesem jest własne biuro otwarte na parterze kamienicy w samym centrum naszego miasta. Od dawna pracowałem w branży kredytowej, dlatego teraz postanowiłem robić to pod własnym szyldem i na swój rachunek.
Drukarka to najważniejszy sprzęt w moim biurze
Otwarcie nowoczesnego i funkcjonalnego biura to nie tylko kwestia wynajęcia atrakcyjnego lokalu. Trzeba mu jeszcze nadać odpowiednią funkcjonalność poprzez niezbędne wyposażenie. I tak w moim biurze znalazło się duże biurko, wygodny fotel dla mnie i jeszcze wygodniejsze fotele dla moich klientów. Jest jednak w moim biurze coś, bez czego w żaden sposób nie mógłbym się obejść. Coś, bez czego nawet nie miałbym jak pracować. Chodzi o drukarkę a dokładniej rzecz ujmując – urządzenie wielofunkcyjne. Mogę na niej nie tylko drukować dokumenty z laptopa, ale również kserować wszystko w błyskawicznym tempie. Osobiście wybierałem ją w firmie oferującej nowoczesne wielofunkcyjne drukarki – Zielona Góra to miasto, które musiałem w tym celu odwiedzić. Na pewno było warto, bo to chyba jedyne takie miejsce w kraju, gdzie można kupić drukarki w naprawdę dobrych cenach. Jako, że kupowałem ją w pierwszym dniu oficjalnego istnienia mojej firmy to wziąłem oczywiście fakturę kosztową. I to była pierwsza faktura wystawiona dla mojej firmy.
Tam, gdzie kupowałem drukarkę wielofunkcyjną, oferowano też opcję atrakcyjnego wynajmu i dzierżawy. Ja wybrałem jednak zakup za gotówkę, bo uważam, że to konieczna inwestycja. Prowadząc własne biuro pośrednictwa kredytowego trzeba bez przerwy drukować dokumenty i je skanować. Takie urządzenie w moim nowoczesnym biurze to absolutnie fundamentalny sprzęt.